Tablice reklamowe zewnętrzne

Ekspozycja reklamy na zewnątrz to nadal jedna z najskuteczniejszych form bezpośredniego informowania klientów o swojej obecności czy świadczonych usługach albo oferowanych produktach. Takie tablice reklamowe muszą nawiązywać do marki czy nazwy punktu handlowego lub być wykonane spójnie z koncepcją wizualną strony www, tak aby osoby poszukujące miejsca w terenie były w stanie szybciej wychwycić je w gąszczu innych reklam.

Tablice reklamowe w miejskim gąszczu

Jeśli potencjalny klient znalazł informacje o produkcie czy usłudze w sieci, bardzo prawdopodobne jest, że widział już logo sklepu lub zdjęcie punktu, do którego się udaje, więc tablice reklamowe w przestrzeni miejskiej i bezpośrednim otoczeniu sklepu powinny również nawiązywać do wcześniej eksponowanych kolorów czy symboli. Firmy oferujące druk reklam na różnych nośnikach i materiałach posiadają ogromne doświadczenie i potrafią jeden uniwersalny wzór czy szablon graficzny przełożyć szybko na rozmaite formy reklamy czy różne jej formaty i gabaryty.

Tablica reklamowa ma do spełnienia różne zadania, w zależności od miejsca swojej ekspozycji. Jeśli reklama zewnętrzna ma być ustawiona pomiędzy reklamami innych, konkurencyjnych podmiotów, musi zwracać na siebie uwagę, ale w odpowiedni, wyszukany sposób. Nietypowe może być także wykonanie samej tablicy w niecodziennym materiale albo ponadnormatywnych rozmiarach. Istotnym elementem każdego projektu jest jednak nie tylko sama grafika czy szablon kolorystyczny, ale np. sposób mocowania do nawierzchni i odporność na oddziaływanie czynników zewnętrznych. Słońce czy ekspozycja na deszcz lub wiatr, może skutecznie zniszczyć reklamę lub uczynić ją nieczytelną, co również będzie działało przeciwnie do zamierzonego celu.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*